بیست سال سابقه در مرزداران

فواید مانیکور و پدیکور ناخن

در مطالب قبل، با مانیکور ناخن، پدیکور ناخن و انواع آنها آشنا شدیم. حالا خوب است به بررسی مزایای آنها بپردازیم:

برای سلامت پوست دست مفید است

دستان ما روزانه در برابر آلودگی‌ها و گرد و غبار قرار می‌گیرد. اگر به پوست دست رسیدگی نشود، پوست دست خیلی زود دچار پیری شده و چروک و لک می‌شود. ماساژی که از مانیکور ناخن نصیب دست و پای شما می‌شود به نوعی پوستتان را احیا کرده و سرزنده می‌کند. لایه برداری از پوست دست و پا و از بین بردن سلول‌های مرده‌شان راهی برای بهبود وضعیت پوست و نرم شدن آن به شمار می‌رود. بنابراین برای اینکه همیشه دستان زیبا داشته باشید، مراجعه به مانیکوریست را فراموش نکنید.

از عفونت و قارچ ناخن جلوگیری می‌کند

بسیاری از افراد به دلیل رسیدگی نکردن به وضعیت ناخن‌هایشان به عفونت یا قارچ ناخن مبتلا می‌شوند. شاید شما در طول روز زمان زیادی برای رسیدگی به ناخن‌هایتان نداشته باشید اما زمانیکه به مانیکوریست مراجعه می‌کنید دیگر شما کنار نشسته‌اید و مانیکوریست شما اگر هرگونه قارچ یا عفونتی روی ناخن‌هایتان ببیند به شما اطلاع داده و نسبت به برطرف کردنشان پیشنهاداتی ارائه می‌دهد. با مراجعه مکرر به مراکز اسپا و مانیکور ناخن می‌توانید از بروز چنین مشکلی جلوگیری کنید.

بر روی جریان خون تاثیر مثبت دارد

ماساژ دست و پا توسط یک مانیکوریست حرفه‌ای به روی جریان خون بدن نیز تاثیرگذار است. چرا که دست و پا هر دو از اعضای فعال بدن به شمار می‌روند. بنابراین ماساژ آن‌ها به روی کل بدن تاثیر خواهد گذاشت. علاوه بر این‌ها، مرطوب کردن پوست، لایه برداری و احیای سلول‌های مرده پوست از جمله موارد دیگری هستند که نه تنها تاثیر خارجی دارند بلکه تاثیر داخلی درون بدنتان نیز خواهند داشت.

به روی سلامت ذهن تاثیرگذار است

به طور کلی، انجام مانیکور و پدیکور ناخن یک کار زیبایی و آرامش بخش است. ماساژ دست و پا با آب گرم و رسیدگی به ناخن‌ها و زیباتر کردنشان به روی اعصاب و روان نیز تاثیرگذار است. این کار موجب می‌شود استرس و تنش از شما دور شده و برای ساعاتی احساس کنید دور از این جهان زندگی می‌کنید و فقط آرامش برایتان مهم است. به همین دلیل است که اغلب افراد پس از مانیکور و پدیکور احساس بسیار خوبی دارند و بیش از پیش سرزنده و شاداب هستند.

 

 

برگرفته از: https://ostadkar.pro

اطلاعات نویسنده

admin

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *