بیست سال سابقه در مرزداران

۲۱ مورد از نکات زیبایی و آرایشی برای خانم ها

هر دختری تمایل دارد که در هر کجا از نظر آرایشی عالی به نظر برسد. خواه یک قرار شبانه باشد یا یک گردش شبانه دخترانه یا حتی روزی در باشگاه باشد. ما می خواهیم که شما هر روز با کوچک ترین جزئیات آرایشی و بهداشتی ایده آل به نظر برسید. متاسفانه در زندگی های پرمشغله ما، تقریبا هیچ موقع، زمانی برای خودمان نداریم. ما در اینجا بهترین نکات زیبایی و آرایشی را گردآوری کردیم، که باعث می شود زندگی شما بسیار آسانتر شود، زمان و انرژی و پولتان هدر نرود. آماده باشید تا در ملاقات هایتان همه را تحت تاثیر قرار دهید.
۱- دارچین و روغن واقعی نعنا فلفلی در پرتر و درخشان تر نشان دادن لب های شما بسیار تاثیر گذار است. اگر به این مواد آلرژی ندارید می توانید به آسانی چند قطره از آن را به برق لبتان اضافه کنید.

۲- روغن نارگیل و زیتون برای پاک کردن آرایش ضد آب شما بی نظیر است. این روش را امتحان کنید و خواهید دید که شستن آرایشتان حتی بدون پاک کننده صورت بسیار آسان می شود.

۳- اگر زیرسازی شما خیلی ضخیم است می توانید آن را با اضافه کردن کمی از مرطوب کننده مورد علاقه تان نازک کنید. همچنین می توانید زیرسازی بسیار روشن خود را با اضافه کردن آن به کمی برنزه کننده مایع متعادل کنید.

۴- اگر طراوت و صورتی شاداب میخواهید، مقداری کرم روشن کننده را روی قسمت های برجسته ی صورت بزنید (برآمدگی بینی، استخوان گونه، چانه، مرکز پیشانی). برای بالا بردن ابروها و پلک ها، یک روشن کننده بالای ابروها بزنید و ان را به سمت بالای پیشانی بکشید.

۵- برای درخشندگی پوست یک قاشق سوپخوری جوش شیرین را به ژل شستشوی صورت یا شیر پاک کن خود اضافه کنید. این مخلوط را روی پوست صورت خود بگذارید و چند ثانیه به آرامی روی صورت خود ماساژ دهید و سپس با آب ولرم بشویید. این عمل را ۲-۳ بار در هفته تکرار کنید.

۶- وقتی ریمل مورد علاقه تان شروع به خشک شدن کرد، می توانید با اضافه کردن چند قطره آب نمک به آن یا قرار دادن آن در ظرف آب گرم، آن را احیا کنید.

۷- اگر برخی از لاک های مورد علاقه تان به سختی باز می شوند یا غلیظ هستند وبه آسانی قابل استفاده نیستند، با آب داغ آن ها را درست کنید. برای چند دقیقه شیشه لاک را در آب داغ قرار دهید سپس بیرون بیاورید و تکان دهید و تا زمانی که هنوز داغ است روی ناخن های خود بزنید.

۸- موهایتان را پیچ بدهید و همه موهای پراکنده ای که بیرون آمده را قیچی کنید، با اینکار دیگر نیازی به رفتن به آرایشگاه ندارید.

۹- تافت مو برای مرتب کردن ابرو ها فوق العاده است. کمی تافت روی ریمل قدیمی خود بزنید و روی ابروهای خود بکشید.

۱۰- پودر بچه یا نشاسته ذرت برای استفاده به عنوان یک شامپوی خشک معرکه است. از این روش زمانی که نیاز به طراوت بخشیدن سریع موها دارید استفاده کنید.

۱۱- برای ایجاد حلقه های صاف در موها، موها را بپیچانید و از ریشه تا پایین موها را، اتو بکشید. سپس روی ان ها تافت بزنید.

۱۲- زدن یک کرم قدیمی محافظ پوست را قبل از رفتن به رختخواب به پایین موهای خود بزنید. موهایتان نرم و براق خواهد شد.

۱۳- برای جلوگیری از تاول زدن پا، زمانی که کفش جدید می پوشید کمی ضد عرق به پای خود بزنید یا از پودر کرومبلی استفاده کنید.

۱۴- فرمژه خود را با سشوار قبل از استفاده گرم کنید. این روش باعث میشود مژه هایتان مدت زمان بیشتری فر بماند.

۱۵- زمانی که به ناخن هایتان لاک می زنید وازلین یا یک چسب معمولی به دور ناخن هایتان بزنید لاک های اضافی که بیرون زده به راحتی پاک می شوند.

۱۶- ناخن ها را ابتدا با یک لاک پایه رنگ کنید سپس نوارهای طرح دار را روی ناخن های خود چسبانده و یک لاک متفاوت روی آن بزنید، صبر کنید تا لاک خشک شود و نوار را از روی ناخن جدا کنید. طراحی ناخن شما آماده است، از آن لذت ببرید.

۱۷- قبل از استفاده ازعطر روی نقاطی که می خواهید عطر اسپری کنید وازلین بزنید. این کار باعث ماندگاری بیشتر رایحه شما خواهد بود.

۱۸- با استفاده از دو کش مو، موهای خود را دو تا دم اسبی ببندید که یکی بالای دیگری باشد. این روش ساده باعث می شود که موها ضخیم تر و بلند تر به نظر بیاید.

۱۹- جوش ها درست زمانی که نباید باشند نمایان می شوند، نگران نباشید، پد پنبه ای خیس را برای چند دقیقه در فریزر قرار دهید سپس به آرامی روی جوش ها فشار دهید. در عرض ۲۰ دقیقه رگ های خونی شما بسته می شود و با این کار قرمزی و التهاب جوش کمتر می شود.

۲۰- دو عدد قرص آسپرین و یک کپسول ویتامین آ و یک قاشق نمک دریا و کمی روغن گیاهی را در ۲۰۰ میلی لیتر آب حل کنید. دست ها را در آن به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید و سپس با یک دستمال کاغذی آن را پاک کنید.

۲۱- اگر ضد عرق شما ناگهان تمام شد می توانید به جای آن از دهان شویه استفاده کنید. کمی دهان شویه را روی پد پنبه ای ریخته و مانند ضد عرق از آن استفاده کنید. دهان شویه تمام باکتری ها را نابود کرده و زیر بغل شما را در طول روز تمیز نگه می دارد.

منبع: رسانه دکتر سلامت

اطلاعات نویسنده

admin

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *